Ohje - Perheille

Perheille

Perheet voivat löytää lastenhoidon tarjoajia Babysitsistä hakusivultamme. Voit syöttää kaupunkisi, osoitteesi tai postinumerosi hakukenttään nähdäksesi alueesi lastenhoitajat.

Kiinnostuneet lastenhoitajat voivat myös ottaa sinuun yhteyttä, jos sinulla on täydellinen, näkyvä profiili.

Jos haluat lähettää viestin lastenhoitajalle, voit ottaa heihin yhteyttä siirtymällä hänen profiiliinsa ja klikkaamalla "ota yhteyttä" -painiketta.

Huomaa: Jotta voit ottaa yhteyttä lastenhoidon tarjoajiin tai vastata heille, profiilisi näkyvyyden on oltava julkinen tai vain alustalla ja sinulla on oltava aktiivinen Premium-tilaus.

Näytä Premium-tilauksen hinnat.

Voit päivittää Premium-tilaukseen päivityssivun kautta (rekisteröinnin jälkeen) tai Babysits-sovelluksen kautta.

Voit peruuttaa Premium-tilauksesi milloin tahansa. Voit tehdä sen helposti Premium-sivulla.

Jos tilasit Premium-tilauksen iOS-sovelluksen kautta, sinun on peruutettava tilauksesi Applen kautta. Voit tehdä sen laitteesi asetuksista Apple ID:n kautta Tilaukset-kohdassa.

Jos sinulla on Premium-tilaustasi jäljellä, voit silti käyttää premium-palveluita näiden jäljellä olevien päivien ajan Premium-tilauksesi peruuttamisen jälkeen.

Jos sinulla on ongelmia Premium-tilauksesi peruutuksessa, ota meihin yhteyttä.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Joissakin maissa on varausominaisuus, jossa voit varata aikoja suoraan alustan kautta. Näissä maissa voit varata ajan pyytämällä varausta lastenhoitajan profiilissa tai sähköpostissa.

Jos et näe tätä vaihtoehtoa, maissa, joissa varauksia ei tueta, voit sovittaa ajanvaraukset suoraan viestijärjestelmän kautta ja sopia lastenhoitajan kanssa yksityiskohdista.
Lisätietoja Babysits Bookings -järjestelmästä.

Kyllä sinä voit! Kun Premium-tilauksesi on irtisanottu, voit silti lähettää viestiä uusille lastenhoitajalle sopimuskauden aikana. Kun sopimuskausi päättyy, voit edelleen jatkaa keskusteluja, jotka aloitit jo Premium-tilauksen aikana, mutta et voi enää aloittaa uusia keskusteluja.

Kuinka paljon maksat lastenhoitajalle, riippuu lastenhoitajasta ja tilanteesta.

Lastenhoitajat asettavat omat tuntihinnat lastenhoidosta vähimmäispalkan, pätevyyden, taitojen ja kokemuksen perusteella. Voit katsoa tämän heidän profiilistaan.

Voit myös määrittää profiilissasi hinnan, jonka haluat tarjota mahdolliselle lastenhoitajalle.

Loppujen lopuksi sinun ja lastenhoitajan on päätettävä, kuinka paljon maksat heille.
Tuntihinnat voivat vaihdella lasten määrän, vaadittujen tehtävien, lastenhoitajan tyypin ja lastenhoitajan työpaikan mukaan.

Joillakin lainkäyttöalueilla sopimuksen tekeminen on lain mukaan pakollista. Tästä syystä ja jotta lastenhoitokokemus olisi sujuvampi molemmille osapuolille, suosittelemme täyttämään ja käymään läpi vastaanottolomakkeemme.

Lue sisäänottolomake

Jos sinulla on negatiivinen kokemus lastenhoidon tarjoajasta Babysitsin kautta, voit jättää arvostelun ja/tai estää käyttäjän.

Joka tapauksessa pyydämme sinua ilmoittamaan lastenhoitajan tukitiimillemme heidän profiilisivunsa kautta. Lapsenlapsille ilmoitetaan sitten näistä raporteista, ja he ryhtyvät kaikkiin tarvittaviin toimiin.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun

Lähetämme heille säännöllisesti muistutuksia ja sähköposteja ja piilotamme ei-aktiiviset profiilit hakusivullamme. Voit kuitenkin tehdä myös joitain vaiheita:
* Heidän profiileissaan näet heidän viimeisimmän toimintansa ja keskimääräisen vasteajan. Suosittelemme, että otat yhteyttä lähiaikoina toimineisiin lastenhoidon tarjoajiin, jotta mahdollisuudet saada vastaus paranee.
* Lastenhoitajat eivät ehkä ole nähneet tai lukeneet ensimmäistä viestiäsi. Siinä tapauksessa voi olla hyödyllistä ottaa heihin yhteyttä uudelleen.
* Viimeinen vinkki on olla itse aktiivinen. Jos lastenhoitaja näkee, että et ole ollut aktiivinen vähään aikaan tai et vastaa viesteihisi, hän saattaa päätellä, että et enää etsi lastenvahtia etkä todennäköisesti ota sinuun yhteyttä.

Vanhemmat voivat pyytää täyden hyvityksen* Premium-tilauksestaan 14 päivän kuluessa ostosta. 14 päivän jälkeen emme valitettavasti voi tarjota hyvityksiä.

  • Tämä koskee vain Premium-tilauksia, jotka on ostettu suoraan Babysitsilta. Kolmansien osapuolien, kuten Applen, kautta suoritetut maksut eivät ole poissuljettuja.
    Ota yhteyttä asiakaspalveluun pyytääksesi hyvitystä.

Tilisi premium-sivulla saatat nähdä "päivitä maksutapa" -painikkeen. Jos näin on, voit päivittää maksutapasi napsauttamalla tätä painiketta.

Jos et näe tätä painiketta, Premium-tilauksesi pankkitilisi tietoja ei tällä hetkellä voi päivittää. Ota meihin siinä tapauksessa yhteyttä, jos haluat päivittää pankkitilisi tiedot.

Premium-sivu
Ota yhteyttä asiakaspalveluun