Ohje - Babysits-profiili
Unohdin salasanani, mitä teen?
Jos olet unohtanut salasanasi, voit pyytää salasanan vaihtamista napsauttamalla kirjautumisruudun alla olevaa "unohdin salasana" -linkkiä. Kun olet syöttänyt tiliisi yhdistetyn sähköpostiosoitteen, lähetämme sinulle sähköpostitse linkin salasanan vaihtoa varten. Jos sinulla on edelleen ongelmia kirjautumisessa, ota meihin yhteyttä.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Kuinka poistan tilini?
Voit poistaa tilisi helposti napsauttamalla tilisivun alalaidasta "deaktivoi tili". Kun poistat tilisi, myös profiilisi poistetaan alustaltamme. Jos olet vanhempi ja sinulla on Premium-tilaus, myös tämä peruutetaan.
Tilisivu
Kuinka saan profiilini yksityiseksi?
Jos haluat tehdä profiilistasi yksityisen, kirjaudu sisään Babysits-tilillesi ja siirry profiilisi muokkaussivulle. Napsauta "Tee profiilista yksityinen" -painiketta.
Mitä eroa on Premium-tilaukseni peruutuksella ja profiilini yksityistämisellä?
Babysitsissä Premium-tilauksen peruuttaminen pysäyttää automaattisen maksusi.
Jos et enää halua, että sinua veloitetaan Premium-tilauksesta, mutta haluat jatkaa pääsyä tilillesi, tämä on paras vaihtoehto.
Tilisi yksityiseksi muuttaminen tekee profiilistasi näkymätön muille käyttäjille. Tämä toiminto ei peruuta Premium-tilaustasi. Kun profiilisi on yksityinen, voit jatkaa keskusteluja, jotka olet jo aloittanut muiden käyttäjien kanssa.
En voi kirjoittaa osoitettani tai postinumeroani, miksi tämä on?
Tarkista ensin, että olet kirjautunut oman maasi alustalle; et ehkä voi syöttää osoitteita, jotka sijaitsevat sen maan ulkopuolella, johon olet kirjautunut. Varmista sitten, että käytät postinumeroasi oikeaa muotoa. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ota meihin yhteyttä.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Kuinka peruutan sähköpostipalvelun tilauksen?
Voit peruuttaa Babysits-sähköpostipalvelun tilauksen ilmoitussivulla tai napsauttamalla tilauksen peruutuslinkkiä missä tahansa ilmoitussähköpostissa.
Ilmoitussivu
Kuinka vaihdan salasanani?
Voit vaihtaa salasanasi siirtymällä sisäänkirjautumis- ja suojaussivulle. Anna nykyinen ja uusi salasanasi ja napsauta sitten "tallenna".
Kirjautumis- ja suojaussivu
Kuinka vaihdan tilini tyyppiä? (lapsenvahdista vanhemmalle tai päinvastoin)
Voit muuttaa tilisi tyyppiä tilisi henkilötietosivulla. Jos et voi vaihtaa sitä itse, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Henkilötietosivu
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Miksi Babysits asettaa rajan viesteihin vastaamiselle?
Noudatamme Babysitsissä reilun käytön käytäntöä. Tämä tarkoittaa, että olemme asettaneet rajoituksen käyttäjän lähettämien viestien määrälle estääksemme roskapostin ja kaiken muun viestipalvelun väärinkäytön.
Tavoitteenamme on luoda luotettava yhteisö, jossa käyttäjät lähettävät viestejä muille käyttäjille vain silloin, kun he ovat todella kiinnostuneita ehdotetusta palvelusta. Rajoittamalla käyttäjien lähettämien viestien määrää toivomme myös, että käyttäjät lähettävät laadukkaampia viestejä.
Jos olet saavuttanut rajasi, voit ottaa yhteyttä asiakastukeen saadaksesi lisätietoja.
En ole saanut vahvistuskoodia puhelinnumerolleni.
Jos et ole saanut vahvistuskoodia, voit pyytää uutta koodia [henkilötietosivun] (/account/personal-information/) kautta.
Voinko poistaa viestin postilaatikostani?
Keskustelua ei voi poistaa kokonaan. Voit kuitenkin piilottaa keskustelun napsauttamalla postilaatikkosi arkistointipainiketta.
Kuinka ilmoitan käyttäjästä?
Babysits sallii käyttäjien ilmoittaa Babysits-sivuston sisällöstä, joka rikkoo käyttöehtojamme tai yhteisön sääntöjä. Voit ilmoittaa käyttäjästä siirtymällä käyttäjän profiiliin ja napsauttamalla "Ilmoita tämä profiili". Kun lähetät ilmoituksen, Babysits saa ilmoituksen, he voivat tutkia asiaa ja ryhtyä lisätoimiin tarvittaessa. Raportit ovat luottamuksellisia, ilmoittamaasi käyttäjää ei ilmoiteta ilmoituksestasi.
Kuinka saan profiililleni enemmän näkyvyyttä ja paremman sijoituksen hakutuloksissa?
Hakutulosten yläosassa olevat profiilit saavat eniten näkyvyyttä ja kiinnostusta.
Voit parantaa hakusi sijoitusta seuraavasti:
* Ansaitse merkkejä. Enemmän vahvistettuja profiileja, joissa on enemmän merkkejä, näkyy hakutuloksissa ensimmäisenä.
* Käytä alustaa ja tarkista/päivitä profiilisi säännöllisesti.
* Vastaa nopeasti kaikkiin vastaanottamiisi viesteihin oikea-aikaisesti.
Ansaitse merkkejä
Miksi profiilikuva on pakollinen?
Luottamuksen ja avoimuuden vuoksi tarvitaan profiilikuva, jossa näkyy selvästi kasvosi. Vanhemmat ja lastenhoitajat eivät todennäköisesti ota yhteyttä käyttäjään ilman profiilikuvaa.
Miksi profiilini näkyy edelleen Googlessa tilin poistamisen jälkeen?
Jotta muut Babysitsin käyttäjät löytäisivät sinut helpommin, julkiset profiilit on tehty haettavissa. Tämä tarkoittaa, että profiilisi voidaan sisällyttää myös hakukoneisiin, kuten Googleen.
Älä huoli, jos poistat profiilisi alustaltamme, se poistetaan myös hakukoneista. Huomaa, että hakukoneet eivät päivitä kaikkia sivujen muutoksia joka päivä. Muista, että joskus voi kestää jopa 3 kuukautta, ennen kuin profiilisi poistetaan kokonaan hakukoneista.