Miten voimme auttaa?

Yleinen

Babysits on lastenhoidon verkkoalusta, joka tarkoittaa sitä, että meidän lastenhoitajat ja vanhemmat ovat yhteydessä toinen toisiinsa. Alustamme ansiosta me helpotamme lastenhoitajien ja vanhempien välistä yhteydenpitoa. Meidän verkkosivustomme käyttäjät voivat ottaa suoraan yhteyttä toinen toisiinsa yksityisen viestipalvelumme avulla ja sopia tapaamisista. Pidä mielessä, että vanhemmat ja lastenhoitajat ovat itse vastuussa ehdokkaiden tutkimisesta, haastattelemisesta ja lopullisen päätöksen tekemisestä. Babysits ei kanna vastuuta alustan käyttäjistä tai heidän toimistaan.

Alusta on täysin ilmainen lastenhoitajille ja perhepäivähoitajille. Vanhemmilta ja perhepäivähoitotoimistoilta pyydämme pienen maksun vastineeksi yhteydestä lastenhoitajiin ja/tai perhepäivähoitajiin. Katso lisätietoa meidän hinnoittelu -sivultamme.

Kyllä. Babysits-sovellus on täysin ilmainen ja sen voi ladata Google Play kaupasta tai Apple Storesta. Teemme jatkuvasti töitä parantaaksemme sovellusta, joten varmista, että päivität sitä säännöllisesti.

Babysits ei tarkasta alustalle rekisteröityviä vanhempia, lastenhoitajia, perhepäivähoitajia tai perhepäivähoitotoimistoja, mutta teemme säännöllisiä tarkistuksia ei-toivotun sisällön varalta. Jos saamme tietää epäluotettavasta käyttäjästä, poistamme hänen käyttäjätunnuksensa välittömästi alustaltamme. Johtuen siitä, ettemme tarkasta käyttäjiämme, pyydämme muistamaan, että olet itse vastuussa potentiaalisten ehdokkaiden haastattelemisesta ja lopullisen valinnan tekemisestä. Jotta voit minimoida riskisi ja taata perheesi turvallisuus, suosittelemme vanhempien tapaavan potentiaaliset lastenhoitajat jo etukäteen ennen varsinaista lastenhoitoa. Sen lisäksi neuvomme vanhempien lukevan lastenhoitajasta kirjoitetut suositukset ja arvostelut. Lue lisää tietoa aiheesta siirtymällä vinkkejä vanhemmille -sivullemme. Suosittelemme lastenhoitajien niin ikään tapaavan vanhemmat, ennen suostumista varsinaiseen lasten hoitamiseen. Oman turvallisuutesi vuoksi, ehdota vanhemmalle näkemistä julkisella paikalla. Ota tapaamiseen tuttu henkilö mukaasi. Lue lisää tietoa aiheesta siirtymällä vinkkejä lastenhoitajille -sivullemme. Painotamme sitä, että suosittelemme käyttäjiä kommunikoimaan Babysitsin viestipalvelun välityksellä siihen asti, kunnes he luottavat toiseen käyttäjään tarpeeksi, ja ovat halukkaita vaihtamaan yhteystietoja ja kommunikoimaan Babysitsin ulkopuolella. Lue lisää tietoa aiheesta siirtymällä luottamus & turvallisuus -sivullemme.

Jotta voisimme pitää tietosi turvassa, olemme Babysitsillä on liittäneet alustallemme useita suojakeinoja, joita me jatkuvasti kehitämme. Mikäli päätät kommunikoida Babysitsin alustan ulkopuolella, meidän on vaikeampaa pitää tietosi turvassa, sillä suojakeinot eivät enää päde. Me suosittelemme lastenhoitajia ja vanhempia todentaa henkilöllisyytensä vahvistamalla sähköpostiosoitteensa, puhelinnumeronsa ja liittämällä muita verkkoprofiileja käyttäjätiliinsä.

Me suosittelemme, että käytät yksityistä viestipalveluamme, koska olemme liittäneet useita turvatoimenpiteitä alustaamme, jotta voimme valvoa käyttäytymistä ja pitää tietosi salassa. Kun kommunikointi tapahtuu viestipalvelumme välityksellä, on Babysitsillä valtuudet puuttua toisen käyttäjän sopimattomaan käytökseen. Me emme voi taata tietojesi olevan turvassa silloin, kun päätät kommunikoida toisten käyttäjien kanssa Babysits-alustan ulkopuolella. Näin ollen sinulla on suurempi riski joutua identiteettivarkauden tai petoksen uhriksi silloin, kun käytät vaihtoehtoista viestipalvelua.

Identiteettivarkaus on kyseessä silloin, kun joku käyttää laittomasti henkilökohtaisia tietojasi. Babysits ei koskaan kysy henkilökohtaisia tietojasi. Jos tuntematon käyttäjä kysyy henkilökohtaisia tietojasi, ilmoita tästä meille välittömästi, sillä kyseessä saattaa olla petosyritys. Jos uskot joutuneesi identiteettivarkauden uhriksi, ilmoita tästä meille ja tee rikosilmoitus poliisille.

Babysits tekee parhaansa, jotta voi havaita ja poistaa huijarit alustaltaan ja vastata ilmiantoihin mahdollisimman nopeasti. Emme kuitenkaan voi auttaa niissä tilanteissa, kun yhteydenpito tapahtuu alustamme ulkopuolella. Löydät lisää tietoa vierailemalla Luottamus ja Turvallisuus -sivullamme

Vanhemmille

Vanhempien on päivitettävä premium-tiliin, kun he haluavat ottaa yhteyttä lastenhoitajiin. Voit päivittää premium-tiliin päivitys-sivun kautta (rekisteröitymisen jälkeen).

Jos haluat peruuttaa premium-tilisi, se onnistuu helposti tilin tila-sivulla. Ole tietoinen, että kun peruutat premium-tilisi, viimeisin maksusuoritus saatetaan silti veloittaa tililtäsi. Tämä johtuu siitä, että maksu tapahtuu viiveellä. Jos uusi maksukuukautesi alkoi esimerkiksi viime viikolla, voi olla, ettemme ehtineet vielä veloittaa siitä. Uudelta ajanjaksolta maksua ei kuitenkaan enää veloiteta.

Jos sinulla on nykyisessä maksukuukaudessa vielä päiviä jäljellä, voit tietenkin jäljellä olevien päivien ajan käyttää normaalista premium-tilin ominaisuuksia premium-tilin peruuttamisen jälkeen. Jos sinulla on ongelmia premium-tilin peruuttamisen kanssa, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun.

Kun olet löytänyt lastenhoitajan, voit helposti sopia tapaamisesta hänen kanssaan. Voit sopia tapaamisesta menemällä postilaatikkoosi ja painamalla keskustelua lastenhoitajan kanssa. Paina vasemmalta puolelta ”sovi lastenhoito tapaaminen” -painiketta jotta voit aikatauluttaa tapaamisen.

Keskimääräinen tuntihinta:

Profiilissasi voit merkitä keskimääräisen tuntihinnan lastenhoitotapaamiselle. Lastenhoitopalvelujen tarjoajat voivat tehdä saman. Tämä ei kuitenkaan ole lukkoon lyöty hinta, joten pystyt aina neuvottelemaan. Palkka riippuu alla luetelluista muuttujista.

Satunnainen lastenhoitaja:

Jos lapsesi tarvitsee erityisen paljon huomiota tai huolenpitoa, voit odottaa maksavasi korkeampaa palkkaa kuin normaalisti. Pidä mielessä, että sinun on maksettava korkeampaa palkkaa myös niissä tapauksissa, kun hoidettavia lapsia on useita, sillä se vaatii lastenhoitajalta enemmän työtä ja energiaa.

Lastenhoitaja, joka on toisen asteen opiskelija:

Voit maksaa toisen asteen opiskelijalle, joka hoitaa lapsia illan tai yön yli, kiinteän palkan tai tuntipalkan. Yön yli voit maksaa tuplapalkan tai kiinteän palkan, jos lastenhoitaja jää aamuun asti. Se, kuinka paljon sinun pitäisi maksaa riippuu lastenhoitajan iästä ja kokemuksesta, siitä onko lapsi/lapset jo nukkumassa lastenhoitajan saapuessa jne. Suosittelemme, että selvitätte palkkauksen ennen kuin lastenhoitaja jää lasten kanssa ensimmäistä kertaa, jotta tiedätte molemmat, mitä odottaa.

Lastenhoitajan ikä:

Kun mietit palkkaa, sinun on otettava huomioon myös lastenhoitajan ikä. Esimerkiksi 21-vuotias opiskelija voi odottaa saavansa korkeampaa palkkaa kuin 15-vuotias odottaa saavansa. Pidä mielessä, että myös minipalkka vaihtelee eri ikäryhmien välillä. Palkan määrittämiseksi voit käyttää pohjana oman maan peruspalkkatasoa. Jos kuitenkin palkkaat virallisen perhepäivähoitajan, sinun on maksettava vähintään työehtosopimuksen mukaista palkkaa.

Perhepäivähoitaja:

Perhepäivähoitaja voi päättää itse, kuinka paljon hän veloittaa sinulta palveluistaan. Vanhemmat voivat olla myös oikeutettuina valtion tukiin perhepäivähoitajalla teettämästään työstä.

Kun palkkaat lastenhoitajan, sinun ei tarvitse laatia työsopimusta. Kuitenkin, jotta kokemus lastenhoidosta olisi mahdollisimman miellyttävä molemmille osapuolille, me ehdotamme sisäänotto kaavakkeen täyttämistä ja läpikäymistä.

Voi käydä niin, että kokemuksesi lastenhoitajasta on huono. Olemme pahoillamme kuullessamme tämän. Jos olet ottanut lastenhoitajaan yhteyttä Babysitsin viestipalvelun välityksellä, voit jättää tästä lastenhoitajasta arvostelun. Joka tapauksessa, pyydämme sinua ilmiantamaan lastenhoitajan asiakaspalveluun. Babysits saa ilmiannoista ilmoituksen ja ryhtyy kaikkiin vaadittaviin toimenpiteisiin

Babysitsissä vanhemmat voivat löytää lastenhoitajia haku-sivun kautta. Voit joko etsiä alueellasi olevia lastenhoitajia tai julkaista profiilin, jotta kiinnostuneet lastenhoitajat voivat olla yhdeydessä sinuun. Kun olet löytänyt lastenhoitajan, joka vaikuttaa mielestäsi sopivalta, voit päivittää tilisi premium-tiliin ottaaksesi yhteyttä häneen.

Kyllä, vielä peruuttamisenkin jälkeen voit lähettää viestejä uusille lastenhoitajille niin kauan kuin sopimuksesi ajanjakso on voimassa. Sopimuksen ajanjakson umpeuduttua pystyt silti jatkamaan niitä keskusteluja, jotka aloitit premium-tililläsi.

Lastenhoitajille

Jotta voit hoitaa muiden lapsia, sinun on oltava 14-vuotias tai vanhempi. Näin ollen, Babysitsin ikäraja on 14-vuotta. Sinun täytyy kysyä vanhemmilta/huoltajilta lupa, mikäli olet alle 18-vuotias.

Jos profiilisi ilmestyy hakutulosten kärkipäähän, vanhemmat löytävät sinut helpommin. Parantaaksesi sijoitustasi hakutuloksissa, voit tehdä kaksi asiaa:

  1. Kerää kaikki merkit.
  2. Käytä alustaa ja tarkasta profiiliasi säännöllisin väliajoin.

Merkkijärjestelmän tavoitteena on vaalia motivoituneiden käyttäjien yhteisöä suosimalla pätevimpiä ja eniten vahvistettuja profiileja.

Jos haluat hakea mihin tahansa Babysitsissä listattuna oleviin töihin, ota yhteyttä vanhempaan menemällä heidän profiiliin ja paina ”ota yhteyttä” -painiketta. Pidä mielessä, että sinulla täytyy olla käytössäsi aktiivinen profiili, jotta voit ottaa vanhempiin yhteyttä.

Kun profiilisi on aktiivisena, vanhemmat voivat ottaa sinuun yhteyttä lähettämällä viestin viestipalvelumme välityksellä. Ilmoitamme sinulle, kun saat uuden viestin. Babysits-postilaatikosta pääset suoraan vastaamaan viesteihin.

Lastenhoitajat määrittelevät itse palkkansa suuruuden, taitojensa ja kokemustensa perusteella. Voit ilmaista keskimääräisen palkkion per tunti yhdelle lapselle profiilissasi. Sieltä voit myös nähdä keskimääräisen tuntipalkan mitä muut lastenhoitajat kysyvät, jotta voit saada idean mitä yleensä pyydetään.

Tuntipalkka vaihtelee luonnollisesti riippuen hoidettavien lasten lukumäärän, vaadittavien työtehtävien ja sijainnin (jossa lastenhoito tapahtuu) perusteella. Loppujen lopuksi, sinun on neuvoteltava palkastasi vanhempien kanssa.

Teet sopimuksen maksusta vanhemman kanssa. Lastenhoitajat eivät maksa meille provisiota, vaan pitävät kaiken ansaitsemansa itsellään.

Se on sinusta itsestäsi kiinni, miten määrittelet oman saatavuutesi ja neuvottelet saatavuudestasi vanhempien kanssa. Sivulla ”muokkaa profiilia” pystyt muokkaamaan omaa saatavuuttasi ”saatavuus” kalenterin alla. Valitse vain ajat niistä viikonpäivistä, jolloin olet saatavilla hoitamaan lapsia. Vanhempien profiileista voit myös nähdä, milloin he etsivät lastenhoitopalveluja.

Voi käydä niin, että kokemuksesi vanhemmasta on huono. Olemme pahoillamme kuullessamme tämän. Jos olet ottanut vanhempaan yhteyttä Babysitsin viestipalvelun välityksellä, voit jättää tästä vanhemmasta arvostelun. Joka tapauksessa, pyydämme sinua ilmiantamaan vanhemman asiakaspalveluumme. Babysits saa ilmiannoista ilmoituksen ja ryhtyy kaikkiin vaadittaviin toimenpiteisiin

Profiilisi on oiva tapa auttaa muita oppimaan sinusta lisää. Kun sisällytät selkeän profiilikuvan, jossa näkyvät kasvosi, se herättää enemmän luottamusta. On epätodennäköistä, että vanhemmat ottavat yhteyttä sellaiseen käyttäjään, jolla ei ole profiilikuvaa.

Valitettavasti osa vanhemmista ei välttämättä aina vastaa viesteihin. Tämä kuitenkin vaihtelee eri käyttäjien välillä. Ei ole mitään tapaa, jolla sinä tai me voimme pakottaa vanhemman vastaamaan. Ennen kuin lähetät vanhemmalle viestin, voit katsoa hänen profiilistaan, mikä on hänen keskimääräinen vastausaika (silloin kun data on saatavilla).

Käyttäjätilisi

Jos olet unohtanut salasanasi, voit lähettää pyynnön salasanan nollaamiseksi. Klikkaa ”unohditko salasasani” linkkiä, joka sijaitsee kirjautumispainikkeen alla. Syötä käyttäjätiliisi linkitetty sähköpostiosoite ja me lähetämme sinulle sähköpostitse linkin salasanan nollaamista varten.

Voi poistaa käyttäjätilisi silloin, kun haluat. Kirjaudu Babysitsiin, mene asetukset-sivulle ja sieltä paina sivun alaosasta ”poista käyttäjätilini” -painiketta. Tämä toiminto poistaa myös profiilisi alustaltamme. Jos olet vanhempi ja sinulla on premium-tili, tämä lopettaa myös premium-tilisi jäsenyyden. Jotta muiden käyttäjien olisi mahdollista löytää profiilisi helpommin, me olemme tehneet aktiivisesti profiilistasi löydettävän. Tämä tarkoittaa sitä, että julkinen profiilisi on myös hakukoneiden, kuten Googlen, löydettävissä. Mutta älä huoli, sillä jos poistat profiilisi alustaltamme, se poistuu myös hakukonetuloksista. Ota kuitenkin huomioon, että hakukoneet eivät päivitä muutoksista päivittäin, joten voi mennä jopa neljä viikkoa, kunnes profiilisi on täysin poistettu hakukonetuloksista.

Voit piilottaa profiilisi kirjautumalla Babysits-tililläsi ja menemällä ”muokkaa profiilia” -sivulle. Paina ”piilota profiili” -painiketta.

Babysits-alustalla premium-jäsenyyden peruuttamien pysäyttää sinun automaattisen veloittamisen ja profiilin piilottaminen tekee profiilisi näkymättömäksi muille käyttäjille. Voit käyttää premium-jäsenyyden ominaisuuksia jäsenyyden peruuttamisen jälkeen, jos sinulla on vielä päiviä sen maksukuukauden premium-jäsenyydessä jäljellä. Sen jälkeen, kun premium-jäsenyytesi umpeutuu, voit silti käyttää tiliäsi ilmaisena tilinä ja jatkaa aiemmin aloitettuja keskusteluja, ja nähdä tilitapahtumasi. Jos haluat säilyttää pääsyn käyttäjätilillesi, mutta et halua, että sinua veloitetaan enää, tämä on paras vaihtoehto sinulle. Ota huomioon: premium-jäsenyyden voi aloittaa tai perua ainoastaan verkkoselaimen kautta, eikä se sovelluksen kautta ole tällä hetkellä mahdollista. Profiilisi piilottaminen tekee siitä näkymättömän muille käyttäjille. Tämä toiminto ei peruuta premium-jäsenyyttäsi. Jos piilotat profiilisi, voit silti jatkaa mitä tahansa aikaisemmin aloitettuja keskusteluja toisten käyttäjien kanssa.

Tarkista ensiksi, että olet rekisteröitynyt oman maasi alustalle: et pysty syöttämään toisessa maassa sijaitsevia osoitteita sen maan alustaan, johon olet kirjautuneena. Toiseksi, varmista, että muotoilet postinumeron oikein. Kolmanneksi, jos kaupunkisi ei ole tietokannassamme, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme lisätä kaupunkisi tai kuntasi.

Emme koskaan näytä tai jaa yhteystietojasi kuten sähköpostiosoitettasi, puhelinnumeroasi tai sosiaalisen median tilejäsi kolmansille osapuolille tai muille käyttäjille. Käytämme tätä tietoa todentaaksemme henkilöllisyytesi, tarjotaksemme täsmällisiä hakutuloksia ja ottaaksemme sinuun yhteyttä, jos niin on tarpeen. Se on kokonaan sinusta kiinni, haluatko jakaa yhteystietojasi muille vai et.

Voit peruuttaa Babysitsin sähköpostipalvelun käyttäjätilistäsi tai painamalla ”peruuta tilaus” linkkiä mistä tahansa sähköposti-ilmoituksesta. Ota huomioon, että tällä hetkellä tilauksen peruuttaminen on mahdollista ainoastaan verkkoselaimen kautta. Toimintoa ei ole saatavilla Babysits-sovelluksessa.

Voit vaihtaa salasanasi siirtymällä asetukset -sivulle. Kirjoita nykyinen ja uusi salasanasi ja paina sen jälkeen ”tallenna”. Tämän jälkeen salasanasi on vaihdettu.

Käyttäjien ei ole tällä hetkellä mahdollista vaihtaa käyttäjän tyyppiä itsenäisesti. Jos olet vahingossa rekisteröitynyt vanhempana, vaikka tarkoituksesi oli rekisteröityä lastenhoitajana, tai toisinpäin, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun. Me korjaamme tämän puolestasi.

Jos et saa viestejä tai ilmoituksia sähköpostiisi, suosittelemme sinua tarkistamaan roskapostilaatikkosi. Lisäksi suosittelemme sinua katsomaan käyttäjätilistäsi, oletko tilannut sähköpostipalvelun.

Babysitsillä me noudatamme Kohtuullisen Käytön Periaatetta. Tämä tarkoittaa sitä, että me olemme rajoittaneet viestien määrää, jotta voisimme ehkäistä roskapostittamista ja muuta viestipalvelun väärinkäyttöä. Meidän tavoitteemme on saavuttaa luotettava yhteisö, jossa käyttäjät lähettävät toisille käyttäjille viestejä vain niissä tapauksissa, kun ovat aidosti kiinnostuneita tarjottavista palveluista. Kun rajoitamme viestien määrää, toivomme myös, että käyttäjät lähettävät korkealaatuisempia viestejä. Voimme nollata rajoituksesi, jos otat yhteyttä asiakaspalveluun. Käymme ensin tilisi läpi, jotta näemme, ettet lähetä roskapostia. Sen jälkeen nollaamme rajoituksesi.

Käyttäjien on mahdotonta itsenäisesti yhdistää käyttäjätilejä. Jos sinulla on useita tilejä, jotka haluat yhdistää, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun. Me yhdistämme ne puolestasi ja kaikki vastaanottamasi tai lähettämäsi viestit näkyvät tämän jälkeen yhdessä postilaatikossa. Muista sisällyttää viestiisi ne tilit, jotka haluat yhdistettävän ja ne tilit, joita haluat käyttää erikseen.

Mikäli et saanut vahvistuskoodia, me suosittelemme sinua pyytämään uuden koodin vahvistukset-sivun kautta.

Jos haluat piilottaa keskustelun tietyn käyttäjän kanssa, paina ”arkistoi” -painiketta postilaatikossasi. Keskusteluja ei ole mahdollista poistaa täysin.

Babysits mahdollistaa niiden käyttäjien tai sellaisen sisällön ilmiannon, jotka rikkovat meidän Käyttöehtoja ja Yhteisön ohjeistuksiamme. Voit tehdä ilmiannon menemällä käyttäjän profiiliin ja painamalla ”ilmianna tämä käyttäjä”, jonka jälkeen kirjoitat ilmiannon syyn ja lähetät ilmiannon. Babysits saa raporteista ilmoituksen ja ryhtyy vaadittaviin toimenpiteisiin. Ilmiannot ovat luottamuksellisia, joka tarkoittaa sitä, että ilmiannettu käyttäjä ei saa ilmoitusta tekemästäsi ilmiannosta.

Arvostelut ja suositukset

Toisin kuin suositusten kanssa, voit arvostella käyttäjän, jonka kanssa olet ollut yhteydessä Babysits-viestipalvelun välityksellä. Jotta voit kirjoittaa arvostelun, sinun on mentävä ensin postilaatikkoosi. Siellä näet ”arvostele” -painikkeen, jos olet ollut yhteydessä tähän käyttäjään. Kun painat ”arvostele” -painiketta, sinut siirretään arvostelu-sivulle. Voit kirjoittaa arvostelun myös anonyymisti.

Muokataksesi jo kirjoitettua arvostelua toisesta käyttäjästä, mene takaisin postilaatikkoosi ja paina uudelleen ”arvostele” -painiketta. Tämä toiminto vie sinut takaisin arvostelu-sivulle, jossa voit päivittää niin antamiesi tähtien määrän kuin kirjoittamasi tekstin. Arvostelua pystyy muokkaamaan, mutta sen poistaminen ei ole mahdollista.

Jos haluat nähdä muiden käyttäjien sinusta kirjoitetut arvostelut välittömästi, sinun on myös kirjoitettava arvostelu näistä käyttäjistä. Jos et ole etkä halua kirjoittaa arvosteluja toisille käyttäjille, sinun on ensin odotettava 14 päivää, ennen kuin pystyt lukemaan sinusta kirjoitetut arvostelut.

Voit aina vaihtoehtoisesti jättää suositukset huomiotta ja silloin ne eivät ilmesty näkyville profiiliisi. Voit helposti jättää suositukset huomiotta painamalla ”sivuuta” -painiketta suositukset -sivulla.

Voit pyytää suosituksia henkilöiltä omasta sosiaalisesta verkostostasi. Suositukset tulevat julkiseksi Babysits-profiiliisi ja ne auttavat muita käyttäjiä tutustumaan sinuun. Voit kutsua ystäviäsi tai perheenjäseniäsi kirjoittamaan sinulle suosituksen suositukset-sivun kautta.

Jos olet aikaisemmin työskennellyt lastenhoitajan kanssa (ei Babysitsin kautta), voit kirjoittaa hänelle suosituksen. Lastenhoitajan on pyydettävä sinulta suosituksen kirjoittamista. Otathan huomioon, että luomme automaattisesti ilmaisen profiilin niille henkilöille, jotka kirjoittavat suosituksen.

Muiden käyttäjien kirjoittamien arvostelujen poistaminen tai piilottaminen omasta profiilista ei ole tällä hetkellä mahdollista; se tekisi arvostelun hyödyttömäksi. Voit pyytää toista käyttäjää muokkaamaan hänen sinusta kirjoittamaa arvostelua, mutta arvostelun poistaminen ei ole mahdollista. Voit myös helposti kommentoida arvostelua painamalla omalta profiilisivultasi ”kommentoi” -painiketta. Jos sinusta tuntuu, että arvostelu on virheellinen tai sopimaton, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Me arvioimme pyyntösi ja ryhdymme tarvittaviin toimiin.

Jos et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta niin ota yhteyttä meihin yhteydenottolomakkeen välityksellä.

Yhteydenottolomake