Menettely kiistatilanteissa

Kiistatilanteet

Saattaa olla, ettet ole tyytyväinen tarjoamiimme palveluihin. Pahoittelemme, jos näin on.

Tässä tilanteessa pyydämme sinua olemaan yhteydessä meihin asiakaspalvelun yhdeydenottolomakkeella, jotta voimme yhdessä yrittää löytää ratkaisun. Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin kolmen työpäivän sisällä. Jos et ole tyytyväinen asiakaspalveluumme, ole hyvä ja ota sähköpostitse yhteyttä johtoomme .

Euroopan Unionin verkkovälitteisen riidanratkasun verkkosivusto: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Tärkeää: Huomaa, että menettely kiistatilanteissa pätee pelkästään Babysitsin verkkoalustan tarjoamiin palveluihin. Me emme ole agentuuri, ja me ainoastaan helpotamme osapuolten yhteydenpitoa. Sen vuoksi emme ole vastuussa muiden käyttäjien tarjoamien palveluiden aiheuttamasta tyytymättömyydestä.