Ohje - Varaukset

Lastenhoitopalvelujen tarjoajille

Varaukset on palvelumme joka tarjoaa vanhemmille ja lastenhoitopalveluiden tarjoajille mahdollisuuden suunnitella ja maksaa tapaamisia verkkosivustomme tai sovelluksemme kautta. Varaukset-palvelun avulla voit maksaa tai vastaanottaa palkan helposti Babysitsin kautta, ilman että sinun tarvitsee huolehtia käteisestä, tai siitä että saatko palkkasi lastenhoitotyöstäsi.

Löysitkö täydellisen lastenhoitajan ja olet valmis varaamaan hänet? Voit varata lastenhoitajan helposti lastenhoitajan profiilisivulta tai postilaatikon keskustelusta napsauttamalla "pyydä varaus". Kun lapsenvahti on hyväksynyt varauspyynnön, voit vahvistaa varauksen suorittamalla maksun.

Lastenhoitajat voivat vain hyväksyä varauksia. Ennen kuin voit hyväksyä varauksia, sinun on ilmoitettava meille, kuinka voimme maksaa sinulle. Sinun on määritettävä maksut kerran. Määritä maksut siirtymällä maksut -sivulle.

Kaikki tulevat ja aikaisemmat varaukset näkyvät Varaukset-sivulla. Varaa Babysitsin kautta ja nauti aikataulun mukaisista tapaamisista, tuesta ja turvallisista maksuista.

Löydät lisätietoja varauksista täältä.

Vanhemmille se tuo mahdollisuuden suorittaa turvallisia maksuja alustamme kautta ja varmuuden että rahat saapuvat lastenhoitajalle kun tapaaminen on saatu onnistuneesti päätökseen. Sinun ei myöskään tarvitse huolehtia siitä, että sinulla ei ole käteistä. Vanhemmille varausten käytöstä ei veloiteta lisämaksuja.

Lastenhoitajajat saavat mielenrauhan että maksu saapuu Babysitsin kautta. Kun lastenhoitajan tapaaminen on suoritettu, saat rahat 100% varmuudella. Sinun ei koskaan tarvitse huolehtia siitä, ettet tiedä, saatko lopulta rahat palvelustasi.

Varaus lastenhoitajan tapaamiseen Babysitsin kautta on myös tapa estää petoksia lastenhoitoalalla.

Voidaakseen ottaa yhteyttä ja varata lastenhoitajia, vanhempien on päivitettävä tili Premium- tiliin.

Kuukausitilaus voidaan perua milloin tahansa, ja se sallii vanhempien lähettää viestejä ja varauspyyntöjä. Varaustoiminto sisältyy Premium-tilauksen hintaan.

Lastenhoitajilta peritään alustamaksu maksuista jotka vastaanotetaan Babysitsin kautta. Babysitsissä suosittelemme käyttämään alustaa varauksiin sen sisäänrakennettujen turvallisuustoimintojen ja helppokäyttöisyyden takia, ja koska se voi auttaa sinua pitämään kirjaa ansioistasi.

Lisää tietoa hinnoittelusta löydät hinnoittelu-sivulta.

Babysits käyttää Stripeä maksujen nopeaan käsittelyyn ja pitää sekä henkilökohtaiset että maksutietosi turvassa. Vanhemmat voivat suorittaa turvallisia maksuja alustamme kautta, ja olla varmoja että rahat saapuvat lastenhoitajalle kun tapaaminen on saatu onnistuneesti päätökseen. Lastenhoitajat voivat odottaa saavansa rahat 5-10 sisään siitä kun tapaaminen on suoritettu.

Suosittelemme että suunnittelet varauksesi ja vastaanotat maksut Babysitsin kautta, jotta voimme tarjota maksimaalista turvallisuutta ja asiakastukea, jos jotain menee pieleen varauksessa.

Kyllä, varaustoiminto on saatavilla Babysitsin sovelluksessa. Voit helposti ladata Babysitsin sovelluksen App Storessa tai Google Playssa.

Kun lastenhoitaja on hyväksynyt varauksen, saat maksupyynnön. Voit sitten maksaa varauksen varmistaaksesi sen. Kun maksu on suoritettu, varaus on vahvistettu.

Valitettavasti voi olla että lastenhoitajat eivät aina vahvista varauspyyntöjäsi. Jos tämä tapahtuu, voit ottaa yhteyttä lastenhoitajaan ja muistuttaa häntä hyväksymään pyyntösi.

Saattaa olla tilanne, jossa tapahtuu jotain odottamatonta ja lastenhoitajan on peruutettava varaus. Jos näin tapahtuu, varauksen maksu hyvitetään sinulle. Saat hyvityksen 5-10 työpäivän kuluessa.

Voit tarkistaa, onko varaus virallisesti peruutettu, käymällä varaussivullasi. Jos näin ei ole, voit peruuttaa varauksen itse.

Peruutetut varaukset näkyvät varausarkistossasi.

Suosittelemme hyväksymään varauspyynnön vain jos olet varma että pystyt tekemään sen. Jos joudut peruuttamaan varauksen, voit tehdä sen siirtymällä varaussivullesi ja napsauttamalla ”peruuta varaus”.

Jos peruutat varauksen, lähetä viesti vanhemmalle mahdollisimman pian ja selitä miksi sinun on peruutettava varaus.

Kun olet onnistuneesti hoitanut lastenhoitotapaamisen, saat maksun 5-10 työpäivän kuluessa. Saat sähköpostin jossa on arvio siitä päivästä, jona arvioimme maksun siirtyvän.

Voit myös tarkistaa varauksen tilan varaussivulta.

Jos sinulla on ongelmia varauksesi kanssa, ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Maksu-sivulla voit nähdä kaikki maksukuitit suoritetuista varauksista.

Voi olla että joudut peruttamaan varauksen ennenkuin se on alkanut. Voit perua varauksen mistä tahansa syystä, esimerkiksi: suunnitelmien muutos, sairaus, lastenhoitaja ei tullut paikalle, jne.

Peruuttaaksesi varauksen sinun on mentävä varaussivulle ja paina "peruuta varaus".