Vesimelonipizza

Vesimelonipizza

Kirjoittanut: Babysits, 2 min lukuaika

On tärkeää pitää holta nesteytyksestä, mutta pelkästään veden juominen voi joskus tuntua tylsältä... Mutta älä huoli, meillä on herkullinen ohje joka auttaa sinua pysymään nesteytettynä ja varmistamaan että saat kaikki tarvittavat vitamiinit.

Vesimeloni on täydellinen välipala. Kuten varmaan arvaat, se sisältää suurimmaksi osaksi vettä! Tämä on helppo resepti joka auttaa sinua ja lapsiasi pysymään nesteytettynä vaikka he eivät joisi paljon vettä.

Älä pelkää, sinun ei tarvitse leipoa taikinaa tai juosta kauppaan hakemaan tomaattikastiketta ja mozzarellaa!

Kehitimme pizzaohjeen hedelmistä, pähkinöistä ja muista terveellisistä täytteistä. Tämä resepti on loistava tapa ottaa lapset mukaan ruuanlaittoon, sillä täytteisiin voi valita omat suosikit! Jos haluat kokeilla vesimelonipizzaa samalla tavalla kuin me teimme, tässä on ohjeemme:

Terveellinen välipala vesimelonipizza

Mitä tarvitset

  • Vesimelonia
  • Jogurttia
  • Mansikoita
  • Mustikoita
  • Karhunvatukoita
  • Persikkaa
  • Kookosta (hiutaleita)
  • Chian siemeniä

Tee näin

Ensimmäiseksi sinun on luotava pohja pizzalle. Leikkaa vesimeloni viipaleiksi (viipaleet täytyy olla kokonaisesta vesimelonista, joten älä puolita sitä!). Me leikkasimme vesimelonin 8 samankokoiseen viipaleeseen, jotta vältyimme sotkulta!

Sitten on aika lisätä jogurttia vesimeloniviipaleisiin. Levitä jogurtti kaikkiin 8 viipaleeseen. Sitten alkaa hauskin vaihe. Ota esiin hedelmätäytteet ja peitä viipaleet niillä! Päättääksesi tyylillä lisää kookoshiutaleet ja chian siemeniä loppusilaukseksi.

Helppoa, eikö vaan?

Vinkki: jos haluat ekstra rapean pizzan, suosittelemme että laitat sen pakastimeen 15 minuutiksi!

vesimelonipizza viipaloitu

Jos ihastuit ohjeeseemme, katso myös muut terveelliset välipalavinkit. Jaa versiosi meidän kanssamme ja tägää meidät #Babysitsfi jotta voimme nähdä ne!